2014. június 11., szerda

2 nap és premier! :O

Sziasztok!

Hátam mögött tudhatok már megannyi Padlás próbákkal teli szombatot, kialvatlan éjszakát és semmittevéssel teli hetet. Talán nem nekem van a legizgalmasabb életem, mégsem érzem azt, hogy unalmasan telnének a hétköznapjaim. Jövő héten ilyenkor már a Padlás premier afterpartiján leszek a többiekkel. Túl leszek életem első musical szereplésén, amit bevallom, még mindig nehéz egy picit elhinnem. Nem félek. Miért is félnék? Valóra válik egy álmom, még ha egy kisebb társulatnál is. Talán nem tűnik olyan nagy dolognak ez az egész, számomra mégis az életem jelentős részét jelenti most az Otthon Theátrum. El sem tudom mondani mennyire várom már a jövő hét pénteket. Várom a feszült készülődést, az előadás előtti susmogást, és azt, hogy felcsendüljön a nyitány. Figyelni, hogy mikor jövök végre én, majd a sötét termen át megközelíteni a színpadot, és a fel-felvillanó fények ölelésében ott állni a színpadon. Átadni mindazon érzelmeket a közönségnek, amit ebben a pillanatban érzek, és amit a karakterem közvetít az emberek felé. Reményt és hitet.

A közelgő premier örömére megosztanék veletek néhány képet a próbákról. A díszlet nem teljes, a jelmezek még nincsenek készen, de a lényeg, hogy mi ott vagyunk és igyekszünk kihozni magunkból a maximumot. (ΦωΦ)




Azt hiszem az életem mostanában tényleg ez a musical körül forog. nem is tudom mit fogok csinálni ha vége. Persze jön majd másik darab és megannyi fellépés, de úgy érzem ez a szerep nagyon fontossá vált számomra. Azt képviseli, és azután vágyódik, amitől én kiskorom óta félek. Lehet, hogy ez nagy hülyeség, de én félek a haláltól. Hívő vagyok, és mégis félek tőle. És most, most kaptam egy szerepet, ahol el kell hinnem, és ezáltal a nézőkkel is el kell hitessem, hogy igenis van élet a halálon túl, a fényeken túl létezik az az ország, ahol az emlékek élnek, és aki várt, majd odafut eléd. 

Ezért is mondhatom, hogy nagyon fontos nekem ez az egész. Szeretném jól csinálni, és szeretném tényleg elhinni, amiről éneklek. Visszahozni a bennem rejlő kölyköt és megmondani neki, hogy nem kell félnie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése