2014. május 19., hétfő

Szerepet kaptam!


Hát sziasztok!

Az elmúlt héten próbáltam arra gondolni, hogy én mit szeretnék, és nekem mi a jó. Nem mondom, hogy ez teljesen sikerült, de azért valamennyire mégis. A barátaim is nagyon sokat segítettek. Velük lenni mindig nagy feltöltődést jelent. És nem csak azért, mert rájövök, hogy nem csak én vagyok ilyen defektes. :D Úgy szeretem őket. (づ。◕‿‿◕。)づ


Szerdán viszont megint sikerült egy nagy hülyeséget csinálnom, amiben persze az előző posztomban említett illető is szerepet játszott. Ennek hatására fogadott bátyusom szerintem teljesen idiótának titulált. Ami biztos, nem nagyon szeretett volna többet hallani az üggyel kapcsolatban. Megértem. Tényleg hülye voltam. Azért szombaton együtt látni őket a próbán hiába próbáltam semleges maradni, még mindig rossz érzéssel töltött el. Beszéltem az ügyről Babszinak, aki segítőként van jelen a társulati próbákon. Arra jutottunk, hogy meg kéne beszélnem a dolgokat a másik lánnyal. A próba után el is mondtam neki a dolog egy részét, amire nagyon kiakadt. Számomra új tény volt, hogy az illető fiú igazából már egy hete járt a másik lánnyal, erről mit sem szólva nekem. Sőt! Vasárnap a dolgok második részét is elmondtam a másik lánynak, aki így amellett döntött, hogy hagyjuk a fiút. 

Lehet, hogy ezt a beszéljük meg melyikünkkel mit csinált a srác dolgot már sokkal előbb meg kellett volna ejteni. Most felszabadultnak érzem magam. Az illető persze most már tudja, hogy nem én kellek neki, és próbálkozik visszaszerezni a másik lány bizalmát. Én ebbe már nem fogok beleszólni. Az ügyet lezártam. Ez egy kis semmiség volt, aminek nagy feneket kerítettem. Talán azért, mert engem nem szoktak átverni. Ez volt az első alkalom, hogy valaki így játszott velem, még ha azt is mondja, hogy ez nem játék volt.



De már vége. Jól vagyok, vagy leszek nagyon rövid időn belül, és még erősebben és jobban fogok visszatérni, pont, mint egy főnixmadár. :)

Lehet, hogy picit egoistán hangzik, de nem csak én gondolom így, ezért le merem írni. Én ennél többet érdemlek! 

Most, hogy ezt a korszakot is sikerült majdnem lezárni, szeretnék nektek elmondani valamit. Egy nagyon jó hírt, amit eddig nem volt alkalmam megosztani veletek, de szeretném, ha velem örülnétek ti is, és szurkolnátok, hogy minden a legjobban menjen majd..



Tádááááá

☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

A társulattal az elmúlt időszakban az év végi gála mellett a Padlás című musicalen dolgozunk. A darabot már tavaly is el akarták játszani, azonban a terv meghiúsult, ám idén újult erővel és egy kis kavarodással vágtunk bele újra. A tavalyi szereposztás nagyrészt megmaradt, viszont néhány szerepre üresedések alakultak ki. Ennek orvoslására meghallgatást tartottak, amire persze én is elmentem, mert miért ne? A darabot láttam már többször is, de nagyon nem emlékeztem rá, hogy miről is szól ez az egész, vagy a dl amit éneklek mit próbál kifejezni, így nem is sikerült valami jól a dolog... 

Viszont megkaptam a szerepet! Jelentkezők híján.... ^^" Én leszek a Kölyök, a 4 szellem egyike. Először második szereposztás voltam, de a lány, aki elméletileg játszotta volna, kiesett, így mellém egy másik újonc jött a szerepre. A hetek múlásával egyre inkább megszerettem a darabot, és a karakteremet is. Sok mindenen kell még dolgoznom, de végre tényleg azt csinálom, amit szerettem volna. Szerepelni fogok életem első musicaljében!!!! Ez egy hatalmas dolog számomra. Annyira hihetetlen az egész, hogy nem is tudom mit mondjak. Szeretnék mindent jól csinálni. szeretném, ha az emberek is átéreznék miről van szó, és együtt örülnének és vágyakoznának velünk, amikor mi a színpadon állunk. *-*

Sok barátomnak szóltam már, hogy szerepelni fogok a Padlásban, és szeretném, ha eljönnének megnézni. Ami még inkább örömmel tölt el, hogy sokan rá is bólintottak. Tényleg nagyon fontos nekem ez az egész. Ezért szeretném, ha ti is velem örülnétek, és ha kedvet éreztek hozzá, vagy látni szeretnétek, akkor ti is eljönnétek az előadásra.

Az első szereposztásba kerültem. Június 13-án, pénteken (Péntek 13. ^~^) tehát színpadra állok. Alig várom már, hogy eljöjjön a nagy nap, és  sötét színpad végre fényekbe boruljon.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése