2012. augusztus 10., péntek

Az utolsó napok

Üdv mindenkinek! ^^

Immáron itthonról jelentkezem egy fél hetes lemaradással. ^^"

Hétfő volt az utolsó teljes napunk Dublinban... Nehéz is volt eldönteni, hogy mit is akarunk csinálni. Végül ebédidő környékén elindultunk kocsival a városba, először enni, mivel Andinak muszáj (Nem vagyok kávés, ezért nagyon jegeskávét sem iszom, de itt kivételt tettem, és olyan finom volt. Még Andi is kanalazott belőle).

Ebéd után sétáltunk egy kicsit, és még Ferkó munkahelyét is megnéztük. Egyetlen egy nő volt benn, mivel augusztus első hétfője szabadnap Írországban, de Angliában ettől függetlenül tovább folyik az élet, így az ottani történéseket is figyelni kell.

Mindezek után indultunk el napunk fő úti céljához, a Powerscourt Estate-hez. Itt van golf klub is, de mi most a kertekre voltunk kíváncsiak. (Az odavezető úton szokás szerint elaludtam, de ez már megszokott tőlem... ^^ Álomszuszék ébredj...)
A belépő elég drága volt, de gyönyörű az egész létesítmény. Kis térképet is kaptunk, aminek köszönhetően szépen körbe tudtunk járni mindent.
Volt egy szép torony, japán kert, kis vízesések, tavak, kisállattemető, sok gyönyörű virág... *-*
Itt virtuálisan körbe is lehet járni, már aki szeretné. :)

A sok sétálás után hazamentünk, pihentünk egy kicsit, Andival Olimpiát néztünk, majd este elmentünk a moziba. A Ted című filmet néztük meg. Nagyon vicces volt, bár nem értettünk néhány szót, és nem feltétlenül szeretjük, ha így beszélnek az emberek (és a plüssmackók XD).
Ez volt az első film, amit még a magyar bemutató előtt láttunk.
A mozi mellesleg nagyon nagy. Ha jól emlékszem 3 emeletes volt, és a jegyvételnél olyan elkerített korlátos sorban kell menj, mint a repülőtereken a becsekkolásnál. Mi a legnagyobb teremben voltunk, és ami nekünk fura volt: Oda ülsz, ahova akarsz, és ahol van még hely.

A film után még sétáltunk egy kicsit Dublinban, Ferkó mutatott egy olyan bárt, ami korábban templom volt. csak átalakították. o.O (Honlap: http://www.thechurch.ie/ ->Ha érdekelne valakit)

Mivel szabadnap volt, most is kinn álltak az őrök a bárok bejárata előtt, így nagyon sehova nem mehettünk be. De aztán találtunk egy olyat, aminek a hátsó bejáratát nem őrizték, így bementünk, és megittam az utolsó Epres-lime-os ciderem, majd mivel későre járt, hazamentünk.

Kedden reggel összepakoltunk, beszélgettünk egy kicsit, majd elmentünk ebédelni a Jimmy Chung's-ba.

Kicsit homályos lett.....
Ez az étterem úgy működik, hogy befizetsz egy adott összeget, és utána annyit eszel, amennyit bírsz. Az ételek ki vannak téve kis tárolókba, és föléjük van írva a nevük. Még puding, zselé, gyümölcs, süti és fagyi is van!
Persze az italokért külön kell fizetni.
Itt is nagyon sokat ettünk. X3

Ebéd után már rögtön a reptérre mentünk. Elbúcsúztunk Ferkótól, majd becsekkoltunk, amikor is életemben először besípoltam a kapunál. Nem tudom mi történhetett. Még jó, hogy a poggyászunkkal minden rendben volt. Ha már a testápolót és a dezodort Ferkónál kellett hagyjuk. Ezután vettünk még néhány szuvenírt, majd türelmesen vártuk, hogy kiírják melyik kaputól indul a repülőnk. A
Az út hazafelé zökkenőmentesen zajlott. Megint minden hely le volt foglalva, így mellénk is kénytelenek voltak ülni, bár ahogy eleinte elnéztük, nagyon nem akartak...
Mikor Budapesten kiszálltunk a repülőből, az első észrevételünk az volt, hogy MELEG VAN! Írországhoz képest főleg.

Tehát épségben megérkeztünk, és minden rendben van.

A blogírást nem hagyom abba, így aki szeretne, továbbra is követheti, hogy mi történik velem. :)