2012. augusztus 2., csütörtök

Városnézés, Yamamori, The Zodiac Sessions

2012.08.01


Helo! ^^

Most már biztosan kijelenthetem, hogy nem tudunk korán felkelni... Ez talán Andi időhöz kötött étkezéseinek nem a legjobb, de eddig nincs vele semmi probléma.

Tegnap itthon ebédeltünk Ferkóval. Hazajött, és csinált nekünk rántott csirkét. Megbeszéltük, hogy 7 órakor találkozunk a Moly Mallone szobornál, és onnan megyünk vacsorázni.




Christ Church Cathedral
5 óra körül el is indultunk a városba, hogy addig megnézzük a térképen bejelölt maradék három helyet. Már egész jól kiismerjük magunk Dublinban. Térkép nélkül is eltalálunk nagyon sok helyre. Először a Városházát, és a dublini várat néztük meg (kívülről), majd a Christ Church Cathedralt, ahova szintén nem mentünk be, de bekukkantottam, és nagyon szép, nem csak kívülről de belülről is. 
St Patrick's Cathedral and Park
St Patrick's Park
Itt tartózkodásunk során itt hallottunk először valakit magyarul beszélni. Megnyugodtunk, hogy tényleg van itt más magyar is rajtunk kívül. Ezután a sok belépő fizetést kikerülve elindultunk a St Patrick's Parkhoz, amit a St Patrick's Cathedral előtt található. Itt is csak a parkot néztük meg, ahol egy kicsit le is ültünk pihenni. Olyan nyugtató volt ott ülni, a kis parkban a szökőkút szélén, előttünk a Katedrálissal...
Friss levegő, szép környék. Hozzá tudnék szokni. Még ha kicsi is.
A parkban rendes emberek módjára segítettünk másik turistáknak képet csinálni, s cserébe ők is csináltak képet rólunk. Az volt az egyetlen baj, hogy nem értettem mit mondott a fiú angolul... Sok mindent értek, tudok angolul, de én ilyen szót még nem hallottam... o.O

Moly Mallone még hétfőn. :D

Ezt követően visszaindultuk a Moly Mallone szoborhoz, hogy találkozzunk Ferkóval. Körülbelül 15 perccel előbb értünk oda, így mi is csináltunk a szoborral néhány fotót, miután előttünk már vagy húszan lefényképezkedtek vele. 7 órakor ott álltunk, hogy hol lehet Ferkó, mikor észrevettük, hogy kaptunk egy sms-t, miszerint 3/4 8-ra menjünk a Meki elé az O' Connel Streeten. Még így is sok időnk volt, így bementünk a Penneysbe, és vettem én is szoknyát. xD Így mégiscsak mi késtünk...
Ezután a várva várt programunk következett Andival: A japán étterem. A Yamamori Sushiba mentünk vacsorázni, ahol az egyik pincér fiú szintén magyar volt. Kicsit beszélgettünk is vele. (Ferkóval ketten ebi tempurét ettünk, míg Andi Gyozát. Ettünk még sushit is, és Ferkó rendelt szilvás umeshut is. A desszertek nevét nem tudom, nem japán, de a lényeg, hogy nagyon finom volt.)

Vacsora közben sokat nevettünk, mivel Andi kabátja valahogy kétszer is leesett. Először a mögöttünk ülő ázsai férfi segített neki felvenni, de másodszorra inkább felvette gyorsan egyedül, miközben Ferkó nevetett, hogy jó taktika, és kit akar vele felcsípni. xD (Andi magyarázat: "Azért vettem fel egyedül, mert jött az a csúnyábbik pincér, aki ott megállt és mosolygott, én meg mondtam, hogy ooh Sorry, és gyorsan felvettem.")


umeshu


A másik pozitívum a Yamamoriban az volt, hogy a kitett tévéképernyőn pont láttuk, ahogy átadják Gyurta Daninak az aranyérmet. *-* A magyar pincér látva hogy örülünk, még hozzáfűzte, hogy világrekorddal nyert. *-*


Swedish cider
Vacsora után elmentünk egy klubba, ahol szerda esténként különböző bandák/énekesek lépnek fel. (Az esemény neve: The Zodiac Sessions). Ferkó azt mondta, van amikor csak egy két banda jó, és a többi nagyon rossz, de szerencsénkre ma mindenki nagyon ügyes volt. Ferkó háromtól még CD-t is vett.
Itt egy svéd epres-lime-os cidert kóstoltam meg, ami minden eddiginél finomabb volt. Lehet, hogy veszünk a boltban, és viszünk haza belőle.
Valamint a Guinness sört is megkóstoltam, szóval magamhoz képest biztosan állíthatom, hogy tényleg hasonlít a Porter House saját sörére. 



Megjegyzések:-Múltkor kihagytam, hogy mikor mentünk a Temple bár felé, egy biciklis elkezdett kiabálni, miközben majdnem nekünk jött, aminek következményeként mi majdnem szívinfarktust kaptunk. Nagyon ijesztő volt. Biztos ivott már előtte valamit....
-Annyira vicces, hogy minden ország az olimpia azon részét mutatja, amiben ők is érdekeltek, így mi itt csak az angol sikereket látjuk, és nem tudjuk, hogy kína hogy lehet első,mikor folyton Anglia nyer....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése