2012. október 6., szombat

Tárgyfelvétel, KKK és szobafestés :D

Üdv!

A szeptemberből talán csak annyit sikerült kihagynom, hogy még a németek itt tartózkodása alatt, dátum szerint szeptember 3-án, volt az egyetemen a tárgyfelvételi időszak kezdete. A Neptun rendszert nem igazán kedvelők ilyenkor csak még rosszabb kapcsolatba kerülnek hőn szeretett rendszerünkkel. Ám csodával határos módon ezen félév kezdetén velem ez nem így történt. Igaz 2 órával előbb keltem, és a gép előtt ülve 5 percenként frissítgettem, de benn maradtam, és minden tárgyamat sikerült úgy felvennem, ahogy azt szerettem volna. Éljenek a csodák! :D

Továbbá ami szívemet melengető jó hír volt, az az, hogy szintfelmérő tesztek és egyebek nélkül bejutottunk a Japán minor szakra, mivel sikeresen elvégeztük az előkészítő nyelvórákat. *-* Annyira boldog voltam, mikor elolvastam az erről szóló bejegyzést a Japanológia tanszék honlapján. 


Na de most folytassuk az eseményeket. Miután német vendégeink elmentek, szeptember 8-án Andival fogtuk magunkat, és Budapest felé vettük az irányt (szoktassuk magunk a vonatozáshoz). Ugyanis a Koreai Kulturális Központban "like party"-t szerveztek, melynek keretein belül megnézhettünk egy tradicionális táncbemutatót, ehettünk kimbapot és ráment, készíthettünk hanbokot viselő papírbabát és még karaokézhattunk is. Azt hiszem a hajtogatási képességeimen még javítanom kéne, de sebaj. :D 



bocsi a minőségért
papírbaba hajtogatás
Andi kimbapot eszik. :D


előtte
Ami még említésre méltó lehet, az a kollégiumi szobánk kifestése. Idéntől ugyanis új szobába költöztem, új emberekhez. Persze Katát és Valent már tavalyról ismerem, mivel együtt jártunk/járunk Japánra. Valamint Claudia sem idegen, hiszen már találkoztam párszor tavaly.
Szóval az idén apukámékkal minden szükséges szerszámmal felszerelkezve felmentünk Budapestre, és körülbelül 9 óra alatt 
utána
sikeresen levakoltuk, kifestettük, berendeztük kitakarítottuk a szobát, és még néhány polcot is átfúrtunk másik helyre. Kicsit fárasztó volt, de megérte. Olyan hangulatos lett így piciny szobácskánk. ^-^





Azt hiszem ennyi volt még amit kihagytam az iskolakezdés előtti időszakból. Legközelebb már kezdődik az iskola! ( :D vagy :(, mindenki eldöntheti magának)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése