2014. február 23., vasárnap

Valami elkezdődött


Sziasztok!

Nagyon régóta nem írtam. Nem tervezem, hogy bepótlom az elmaradt bejegyzéseim. Nem lenne értelme. Viszont egy dologra muszáj visszatérnem. Szóval innen folytatnám a blogomat. :)

Augusztusban az egyik ismerősöm által beléptem egy társultba, aminek a neve Otthon Theatrum. Éppen a Dracula musicalt próbálták. amikor ezt meghallottam, addig nyaggattam az ismerősömet, míg el nem mehettem az egyik próbára. Énekes szerep ugyebár már nem volt, mivel a válogatást már rég lekéstem, viszont a tánckarban tárt karokkal vártak. Eddig úgy gondoltam, hogy a tánctudásom körülbelül annyi lehet, mint egy vízilónak, de végül rájöttem, hogy egy koreográfiát talán még én is be tudok tanulni.
A próbák jó hangulatban teltek, hiszen nagyon jó kis társaság gyűlt össze. Sokat nevettünk és hülyéskedtünk, ami általában a fegyelem rovására ment. 
Valahogy mégis sikerült összehoznunk a darabot. Az előadás hetén minden nap benn voltunk a helyszínen próbálni. Remek színészekkel és énekesekkel dolgoztunk együtt (Például: Tarány Tamás, Hábencius György, Szigeti Szilvia, Borbély Richárd és Puskás Dániel :D). 


A premier november 1-én volt, amit előző nap egy nyilvános főpróba vezetett be. Rájöttünk, nagyobb szervezettségre lesz szükségünk. Én nagyon élveztem az előadásokat, és a főpróbát is. Végre részese lehettem egy darabnak. El sem tudom mondani ennek mennyire örültem. Régen sokat álmodoztam róla, hogy musical színésznő legyek, és ha eddig nem is jutottam el, egy musical tömegszereplője lettem, ami kezdésnek kifejezetten jó. ^~^ 
Egyébként a kedvenc részem teljes bizonyossággal a finálé volt. Falusi ember voltam, aki harcba megy a vámpírok ellen a hívásra. Nagyon szerettem azt a koreográfiát a kereszttel. Minden bizonnyal ez lett a legjobb része a darabnak. *-*
A nyilvános főpróba képei megtekinthetők


Tarány Tomival
Sminkelés folyamatban
Problémák




A Dracula után a Karácsonyi gála következett, ahol mindenki énekesként állt a színpadra. Annyira örültem, hogy végre én is énekelhetek. több számban is megjelentem, többek között a Grease-ből a 'Szomorú eset' című számban, valamint az 'Én hogy szeressem őt, mondd-ban is.

Persze ez már mind az előző évhez tartozó események. azonban az idén is jobbnál-jobb darabokkal és előadásokkal várunk majd mindenkit. 
Valamint, új tagokat is keresünk. Így ha úgy érzed szeretnéd magad kipróbálni, és szeretsz énekelni, és/vagy táncolni, szívesen látunk. ^^

Már Soundcloudon is követhetsz minket! ^O^
https://soundcloud.com/otthon-theatrum


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése