2013. január 4., péntek

Tomi szalagavatója

Üdv ismét~~! ^-^

Úgy gondoltam villámbeszámolókat fogok tartani. Már amennyire ezt be tudom tartani.

November 20-án úgy döntöttünk elmegyünk a Sugar shopba megünnepelni Kata születésnapját. Kár, hogy Kata nem egészen szereti az édességeket, és a cuki dolgokat, nem baj. XD 4-en 4 féle tejberizst rendeltünk. Persze körbekóstoltuk mindenkiét, és mindegyik nagyon finom volt. :3



Távozás előtt, persze nem maradhatott el a fényképezkedjünk a mosdóban címen futó projekt sem. ^^"



Miután sikerült kijutnunk, Clau visszasietett a koliba, míg mi még egy darabig sétálgattunk (ez az esti sétálgatás nem is rossz. Szép. :D) és bevásároltunk Valennel és Katával.

Ugyanezen a héten csütörtökön benéztünk a Vásárcsarnokban megrendezett Japán napokra is, ahol ettünk fincsi sushit, és vettünk Katának egy picike bonsai fát születésnapjára. :)

A hét végén szombaton volt Tomi születésnapja, DE Kata is ekkor tartotta a születésnapi buliját... Nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy hova kéne mennem, mit válasszak, de végül a szalagavató mellett döntöttem. Az csak egyszer van az életben (jó esetben). Vicces volt, mert nem bírtuk eldönteni hányra kell most mennünk, és így Tomi javaslatára egy órával előbb ott voltunk már Adrival (végre megint találkoztunk!! :D), és így még helyünk is volt. Tomiék angol keringője nagyon szép volt. Az pedig csak hab volt a tortán, hogy Josh groban February Song című számára táncoltak. *-*

A szalagavató vége után Adri hazament, én pedig elmentem Tomival az afterpartyra. Tomi eleinte még panaszkodott, hogy nincs hozzá kedve, utána meg majdhogynem könyörögni kellett, hogy induljunk. :D Azért kellemes érzés, amikor ott vagy egy partiban, sok emberrel körülvéve, és te még is csak egy személyre tudsz gondolni, és akármi történik, az jár a fejedben, hogy jobb lenne, ha ő is itt lenne.. Persze az is jól esett, hogy valaki ellopta 3000 Ft-omat. :D Tanultam az esetből. Az biztos.

1 megjegyzés:

  1. Vizsgaidőszak, mikor máskor állnánk neki teljes gőzzel blogbejegyzéseket írni? xDD

    Az a "Mondtam már, hogy nem szeretem a rózsaszínt? És az édességeket sem?" Katától. xDD Jól van, na, nem ismerek más beülős cukrászdát Pesten. x'D Az édesség szülinapkor pedig kötelező, és milyen jó is volt végül. ♥

    "szombaton volt Tomi születésnapja" You mean szalagavatója, don't you? :)

    VálaszTörlés